25% kedvezmény
2023. Július 21.-ig
motoroptimalizálásra és chiptuningra!
Szívó motorokra 20%!
A motoroptimalizálás fontos és
jelentős hatása a teljesítmény
és a nyomaték növekedése mellett a
8-15%-os
üzemanyag fogyasztáscsökkenés
minden típusú járműnél mérhető!
Nagyon rövid idő alatt megtérül a befektetés!
Akár 1-2 hónap alatt!
2023-es Navigációk,
frissitések:
Audi, BMW, Mercedes, VW
Új autópályaszakaszokkal, teljes
Magyarország és Európa lefedettség!
Szerviz célokra ki tudjuk kapcsolni az ADBLUE vagy a részecskeszűrő ( DPF, FAP ) működését, vagy a katalizátor ellenőrzését, vagy az EGR szelep működését vagy valamely hibakódot a motorvezérlőben.
Július 22-től Augusztus 7.-ig szabadság miatt zárva leszünk, sűrgős esetben hívja a: +36209235533
Minden 2004 és 2023 közötti Toyota és Lexus modell már tuningolható!
Amióta autót vezetünk lételemünk a sebesség. A gyártók törekednek arra a tervezésnél, hogy a motorok egyedi beszabályzás nélkül is jól működjenek. Mi ezeket a beállításokat chiptuninggal finomítjuk a gyárilag megengedett határértékeken belül. Ez a finombeállítás a fogyasztást kedvezően befolyásolja mivel a kisebb fordulatszámon is már jelentkezik a megnövekedett nyomaték és teljesítmény. Mindent egybevetve a chiptuning növeli az autó teljesítményét, nyomatékát és csökkenti annak fogyasztását, viszont ennek ellenére sem csökken a motor élettartama.
A fő kérdés melyet minden ügyfél feltesz, hogy a gyár miért nem chiptuning-al árulja az autókat, miért nem használja ki a gyár ezt a lehetőséget, hogy nővelje a motorok teljesitményét.
A válasz nagyon egyszerű, kihasználja a lehetőséget, de 2-3 évente ad ki egy módositást a motorokra, legtöbbször apró változások az alkatrészekben, és a motorvezérlő programjának módositásával éri el az „új” motor nagyobb teljesitményét, természetesen drágábban árulják az előző motorverzióhoz képest akár sok százezer forinttal.
A fentiek megfigyelhetőek minden autómárkánál, példaként emliteném a VW csoport 1.9 TDI motorját, melyet 7 verzióban adtak ki több mint 15 év alatt.
Sosem adnak ki olyan motort ami tartalék nélkül, csúcsra van tervezve, mindig nagy tartalékkal adják ki a motorokat, hogy a különböző vezetési stílusoknak is megfeleljen hosszú időn keresztül.
A motoroptimalizálással a tartalékot használjuk ki, de természetesen ennek csak tört részét, hogy a motor élettartama ne változzon.
A motor működésért a motorvezérlő a felelős, általánosan használt nevén ECU (electronic control unit), az egy mikroszámítógép ami a motoron lévő érzékelőkből és az autó többi elektronikájából érkező adatoknak/jeleknek megfelelően vezérli a motort, pontosabban az injektorokat, turbót stb.. Az ECU-ban lévő vezérlőprogramot módosítjuk a motoroptimalizálás során, az igényeknek és lehetőségeknek megfelelően.
Az motoroptimalizálás után autónk:
- jobban gyorsul, nyomatékosabb
- rugalmasabb, kevesebbet kell váltanunk
- nem kell visszaváltani emelkedőn
- alacsonyabb fordulatszámról húz, nem kell pörgetni a motort
- turbólyuk effektus csökken/eltűnik
fogyasztás csökken 5-15%-al (a tehergépjárművek többnyire ezért kérik a motoroptimalizálást), az erősebb motor a változatlan tömeget könnyebben mozgatja, kisebb terhelésen jár a motor, így fogyasztása javul
ami nem változik:
- az összes azonosító és hibakód változatlanul kiolvasható a szervizben
- semmilyen hibakódot nem okoz a beavatkozás
- a motorvezérlő frissíthető a szervizben
Sok „tuningműhellyel” ellentétben a kiolvasott tartalmat nem küldjük sehova, mert a szaktudás, a 25 év tapasztalata és a legfejlettebb eszközök segítségével lehetőség van arra, hogy a megrendelő igényei szerint minden program helyben készüljön!